"Про встановлення місцевих податків та зборів на 2021 рік"

Завантажити файл

Відповідно до пункту до статті 7, пункту 12.3 статті 12, абзацу четвертого підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 та абзацу другого
пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, керуючись пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
, Арцизька міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Установити на 2021 рік на території Арцизької міської ради:

1.1 ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (Додаток 1.1);

1.2 ставки земельного податку (Додаток 2.1);

1.3 пільги зі сплати земельного податку (Додаток 2.2);

1.4 ставки орендної плати за земельні ділянки (Додаток 2.3);

1.5 ставки транспортного податку (Додаток 3);

1.6 ставки єдиного податку (Додаток 4.1);

1.7 ставки туристичного збору (Додаток 5.1).

  1. Затвердити:

2.1 Положення про оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (додаток 1);

2.2 Положення про оподаткування плати за землю (додаток 2);

2.3 Положення про оподаткування транспортного податку (додаток 3);

2.4 Положення про оподаткування єдиного податку (додаток 4);

2.5 Положення про оподаткування туристичного збору (додаток 5).

3. Дане рішення набуває чинність з 1 січня 2021 року.

4. Оприлюднити це рішення з додатками в газеті “Слово Арциза”.

5. Рішення направити в ГУ ДПС в Одеській області, Ізмаїльське управління, Арцизька ДПІ (Арцизький район) для виконання при адмініструванні місцевих податків та зборів.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну планово-бюджетну комісію Арцизької міської ради.

      

                      Міський голова                                                                 В.М. Міхов

         .2020 р.

№       -VII

                                     Додаток 1

                         ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                рішення Арцизької міської ради

                                                                                                     від          2020 р.     -VII

                                                                                        

Положення
про оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

1. Платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок) визначено пунктом 266.1 статті 266 Податкового кодексу України.

2. Обєкт оподаткування визначено пунктом 266.2 статті 266 Податкового кодексу України.

3.Базу оподаткування визначено пунктом 266.3 статті 266 Податкового кодексу України.

4.Ставки податку визначено у додатку 1.1 “Ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки” до цього Положення.

5. Пільги зі сплати податку:

5.1. перелік пільг та особливості їх застосування визначено пунктом 266.4
статті 266 Податкового кодексу України;

5.2. перелік об’єктів нерухомості, які не підлягають оподаткуванню податком, визначено підпунктом 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України.

6. Порядок обчислення податкувизначено підпунктами 266.7.1–266.7.3 пункту 266.7, пунктом 266.8 статті 266 Податкового кодексу України.

7. Податковий періоддля податку визначено пунктом 266.6 статті 266 Податкового кодексу України.

8. Строк та порядок сплатиподатку визначено пунктами 266.9, 266.10 статті 266 Податкового кодексу України.

9. Строк та порядок подання звітності визначено підпунктом 266.7.5 пункту 266.7 статті 266 Податкового кодексу України.

       Секретар міської ради                                                           Д.Г. Барсукова

                                                                                            Додаток 1.1
до Положення про
оподаткування податком на нерухоме

майно, відмінне від земельної ділянки

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                     рішенням

                                                                                                                Арцизької міської ради

                                                                                                       від        2020 р.         -VII

Ставки
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
1

Ставки встановлюються на 2021 рік та вводяться в дію з 01 січня 2021 року.

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області Код району Код згідно з КОАТУУ Найменування адміністративно-територіальної одиниці або
населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади
5100000000 5120400000 5120410100 м. Арциз, Арцизький район, Одеська область

                                                            

Класифікація будівель та споруд2

Ставки податку3
(% розміру мінімальної заробітної плати)

за 1 кв.м

Код найменування Для юридичних осіб Для фізичних осіб
1 зона4 2 зона4 3 зона4 1 зона4 2 зона4 3 зона4

11

111

1110

Будівлі житлові

Будинки одноквартирні

Будинки одноквартирні

1110.1 Будинки одноквартирні масової забудови 0,300     0,100    
1110.2 Котеджі та будинки одноквартирні підвищеної комфортності 0,300     0,100    
1110.3 Будинки садибного типу 0,300     0,100    
1110.4 Будинки дачні та садові 0,300     0,100    
112 Будинки з двома та більше квартирами
1121 Будинки з двома квартирами5
1121.1 Будинки двоквартирні масової забудови 0,300     0,100    
1121.2 Котеджі та будинки двоквартирні підвищеної комфортності 0,300     0,100    
1122 Будинки з трьома та більше квартирами5
1122.1 Будинки багатоквартирні масової забудови 0,300     0,100    
1122.2 Будинки багатоквартирні підвищеної комфортності, індивідуальні 0,300     0,100    
1122.3 Будинки житлові готельного типу 0,300     0,100    
113 Гуртожитки5
1130.1

Гуртожитки для робітників та службовців5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2г п.266.2 ст.266 ПКУ)

1130.2 Гуртожитки для студентів вищих навчальних закладів5        

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2г п.266.2 ст.266 ПКУ)

1130.3 Гуртожитки для учнів навчальних закладів5  

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2г п.266.2 ст.266 ПКУ)

1130.4 Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2г п.266.2 ст.266 ПКУ)

1130.5 Будинки дитини та сирітські будинки5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2г п.266.2 ст.266 ПКУ)

1130.6 Будинки для біженців, притулки для бездомних5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2г п. 266.2 ст.266 ПКУ)

1130.9 Будинки для колективного проживання інші5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2г п.266.2 ст.266 ПКУ)

12

121

1211

Будівлі нежитлові

Готелі, ресторани та подібні будівлі

Будівлі готельні

1211.1 Готелі 0,300     0,300    
1211.2 Мотелі 0,300     0,300    
1211.3 Кемпінги 0,300     0,300    
1211.4 Пансіонати 0,300     0,300    
1211.5 Ресторани та бари 0,300     0,300    
1212 Інші будівлі для тимчасового проживання
1212.1 Туристичні бази та гірські притулки 0,300     0,300    
1212.2 Дитячі та сімейні табори відпочинку 0,300     0,300    
1212.3 Центри та будинки відпочинку 0,300     0,300    
1212.9 Інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше 0,300     0,300    

122

1220

Будівлі офісні

Будівлі офісні5

1220.1 Будівлі органів державного та місцевого управління5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1220.2 Будівлі фінансового обслуговування 0,300     0,300    
1220.3 Будівлі органів правосуддя5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1220.4 Будівлі закордонних представництв5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1220.5 Адміністративно-побутові будівлі промислових підприємств 0,300     0,300    
1220.9 Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші 0,300     0,300    

123

1230

Будівлі торговельні

Будівлі торговельні

1230.1 Торгові центри, універмаги, магазини 0,300     0,300    
1230.2 Криті ринки, павільйони та зали для ярмарків 0,300     0,300    
1230.3 Станції технічного обслуговування автомобілів 0,300     0,300    
1230.4 Їдальні, кафе, закусочні та т. ін. 0,300     0,300    
1230.5 Бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування 0,300     0,300    
1230.6 Будівлі підприємств побутового обслуговування 0,300     0,300    
1230.9 Будівлі торговельні інші 0,300     0,300    

124

1241

Будівлі транспорту та засобів зв'язку

Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв'язку та пов'язані з ними будівлі

1241.1 Автовокзали та інші будівлі автомобільного транспорту 0,300     0,300    
1241.2 Вокзали та інші будівлі залізничного транспорту 0,300     0,300    
1241.7 Будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів та т. ін. 0,300     0,300    
1241.8 Ангари для літаків, локомотивні, вагонні, трамвайні та тролейбусні депо 0,300     0,300    
1241.9 Будівлі транспорту та засобів зв'язку інші 0,300     0,300    
1242 Гаражі
1242.1 Гаражі наземні 0,300     0,300    
1242.2 Гаражі підземні 0,300     0,300    
1242.3 Стоянки автомобільні криті 0,300     0,300    
1242.4 Навіси для велосипедів 0,300     0,300    

125

1251

Будівлі промислові та склади

Будівлі промислові5

1251.1 Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2є п.266.2 ст.266 ПКУ)

1251.2 Будівлі підприємств чорної металургії5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2є п.266.2 ст.266 ПКУ)

1251.3 Будівлі підприємств хімічної та       нафтохімічної промисловості5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2є п.266.2 ст.266 ПКУ)

1251.4 Будівлі підприємств легкої промисловості5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2є п.266.2 ст.266 ПКУ)

1251.5

Будівлі підприємств харчової промисловості5    

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2є п.266.2 ст.266 ПКУ)

1251.6 Будівлі підприємств медичної та       мікробіологічної промисловості5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2є п.266.2 ст.266 ПКУ)

1251.7 Будівлі підприємств лісової,           деревообробної та целюлозно-паперової промисловості5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2є п.266.2 ст.266 ПКУ)

1251.8 Будівлі підприємств будівельної       індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості5  

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2є п.266.2 ст.266 ПКУ)

1251.9 Будівлі інших промислових виробництв,включаючи поліграфічне5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2є п.266.2 ст.266 ПКУ)

1252 Резервуари, силоси та склади2
1252.1 Резервуари для нафти, нафтопродуктів та газу 0,300     0,300    
1252.2 Резервуари та ємності інші 0,300     0,300    
1252.3 Силоси для зерна 0,300     0,300    
1252.4 Силоси для цементу та інших сипучих матеріалів 0,300     0,300    
1252.5 Склади спеціальні товарні 0,300     0,300    
1252.6 Холодильники 0,300     0,300    
1252.7 Складські майданчики 0,300     0,300    
1252.8 Склади універсальні 0,300     0,300    
1252.9 Склади та сховища інші5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2є п.266.2 ст.266 ПКУ)

126

1261

Будівлі для публічних виступів, закладів освітнього, медичного та оздоровчого призначення

Будівлі для публічних виступів

1261.1 Театри, кінотеатри та концертні зали 0,300     0,300    
1261.2 Зали засідань та багатоцільові зали для публічних виступів 0,300     0,300    
1261.3 Цирки 0,300     0,300    
1261.4 Казино, ігорні будинки 0,300     0,300    
1261.5 Музичні та танцювальні зали, дискотеки 0,300     0,300    
1261.9 Будівлі для публічних виступів інші 0,300     0,300    
1262 Музеї та бібліотеки
1262.1 Музеї та художні галереї5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1262.2 Бібліотеки, книгосховища5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1262.3 Технічні центри 0,300     0,300    
1262.4 Планетарії5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1262.5 Будівлі архівів5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1262.6 Будівлі зоологічних та ботанічних садів5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1263 Будівлі навчальних та дослідних закладів5
1263.1 Будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ 0,300     0,300    
1263.2 Будівлі вищих навчальних закладів 0,300     0,300    
1263.3 Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2і п.266.2 ст.266 ПКУ)

1263.4 Будівлі професійно-технічних навчальних закладів5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2і п.266.2 ст.266 ПКУ)

1263.5 Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2і п.266.2 ст.266 ПКУ)

1263.6 Будівлі спеціальних навчальних закладів для дітей з особливими потребами5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2і п.266.2 ст.266 ПКУ)

1263.7 Будівлі закладів з фахової перепідготовки 0,300     0,300    
1263.8 Будівлі метеорологічних станцій, обсерваторій2

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2і п.266.2 ст.266 ПКУ)

1263.9 Будівлі освітніх та науково-дослідних закладів інші2

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2і п.266.2 ст.266 ПКУ)

1264 Будівлі лікарень та оздоровчих закладів5
1264.1 Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1264.2 Лікарні профільні, диспансери5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1264.3 Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1264.4 Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1264.5 Шпиталі виправних закладів, в’язниць та Збройних Сил5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1264.6 Санаторії, профілакторії та центри функціональної реабілітації5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2ї п.266.2 ст.266 ПКУ)

1264.9 Заклади лікувально-профілактичні та оздоровчі інші5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2ї п.266.2 ст.266 ПКУ)

1265 Зали спортивні
1265.1 Зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні тощо 0,300     0,300    
1265.2 Басейни криті для плавання 0,300     0,300    
1265.3 Хокейні та льодові стадіони криті 0,300     0,300    
1265.4 Манежі легкоатлетичні 0,300     0,300    
1265.5 Тири 0,300     0,300    
1265.9 Зали спортивні інші 0,300     0,300    

127

1271

Будівлі нежитлові інші

Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства5

1271.1 Будівлі для тваринництва5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2ж п.266.2 ст.266 ПКУ)

1271.2 Будівлі для птахівництва5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2ж п.266.2 ст.266 ПКУ)

1271.3 Будівлі для зберігання зерна5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2ж п.266.2 ст.266 ПКУ)

1271.4 Будівлі силосні та сінажні5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2ж п.266.2 ст.266 ПКУ)

1271.5 Будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2ж п.266.2 ст.266 ПКУ)

1271.6 Будівлі тепличного господарства5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2ж п.266.2 ст.266 ПКУ)

1271.7 Будівлі рибного господарства5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2ж п.266.2 ст.266 ПКУ)

1271.8 Будівлі підприємств лісівництва та звірівництва5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2ж п.266.2 ст.266 ПКУ)

1271.9 Будівлі сільськогосподарського призначення інші5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2ж п.266.2 ст.266 ПКУ)

1272 Будівлі для культової та релігійної діяльності5
1272.1 Церкви, собори, костьоли, мечеті, синагоги тощо2

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2и п.266.2 ст.266 ПКУ)

1272.2 Похоронні бюро та ритуальні зали 0,300     0,300    
1272.3 Цвинтарі та крематорії2

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2и п.266.2 ст.266 ПКУ)

1273 Пам’ятки історичні та такі, що охороняються державою5
1273.1 Пам’ятки історії та архітектури5 0,300     0,300    
1273.2 Археологічні розкопки, руїни та історичні місця, що охороняються державою5 0,300     0,300    
1273.3 Меморіали, художньо-декоративні будівлі, статуї5 0,300     0,300    
1274 Будівлі інші, не класифіковані раніше
1274. Казарми Збройних Сил5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1274. Будівлі поліцейських та пожежних служб5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1274. Будівлі виправних закладів, в’язниць та слідчих ізоляторів5

Звільнені від оподаткування

(пп.266.2.2а п.266.2 ст.266 ПКУ)

1274. Будівлі лазень та пралень 0,300     0,300    
1274. Будівлі з облаштування населених пунктів 0,300     0,300    

1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.

2 Класифікація будівель та споруд, код та найменування зазначаються відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держстандарту від 17 серпня 2000 р. № 507.

3 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.

4 У разі визначення у рішенні про оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зон адміністративно-територіальної одиниці, щодо якої приймається рішення, ставки встановлюються залежно від зони. Без урахування зони ставки зазначаються у графі “1 зона”.

       5 Об’єкти нерухомості, що класифікуються за цим підкласом, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до норм підпункту 266.2.2 пункту 266.2 та пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України.

       Секретар міської ради                                                 Д.Г. Барсукова

                                     Додаток 2

                         ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                 рішення Арцизької міської ради

від          2020 р.      -VII

                                                                                                                                                                                          

Положення

про оподаткування платою за землю

1. Платники плати за землю:

1.1 платників земельного податку визначено статтею 269 Податкового кодексу України;

1.2 платників орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності (далі – орендна плата) визначено пунктом 288.2 статті 288 Податкового кодексу України.

2. Об’єкти оподаткування:

2.1 об’єкти оподаткування земельним податком визначено статтею 270 Податкового кодексу України;

2.2 об’єкти оподаткування орендною платою визначено пунктом 288.3
статті 288 Податкового кодексу України.

3. База оподаткування:

3.1 базу оподаткування земельним податком визначено статтею 271 Податкового кодексу України;

3.2 базу оподаткування орендною платою визначено пунктом 288.4
статті 288 Податкового кодексу України.

4. Ставки/розмір:

4.1 ставки земельного податку визначено у додатку 2.1 “Ставки земельного податку” до цього Положення;

4.2 розмір орендної плати визначено у додатку 2.3 “Розмір відсоткової ставки орендної плати” до цього Положення.

5. Пільги зі сплати земельного податку:

5.1 перелік пільг для фізичних осіб визначено статтею 281 Податкового кодексу України;

5.2 перелік пільг для юридичних осіб визначено статтею 282 Податкового кодексу України;

5.3 перелік пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих у межах норм пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, визначено у
додатку 1.2 «Пільги зі сплати земельного податку» до цього Типового положення;

5.4 перелік земельних ділянок, які не підлягають оподаткуванню земельним податком визначено статтею 283 Податкового кодексу України;

5.5 порядок та особливості застосування пільг визначено
пунктами 284.2 – 284.3 статті 284 Податкового кодексу України.

6. Порядок обчислення:

6.1 порядок обчислення земельного податку визначено статтею 286 Податкового кодексу України;

7. Порядок обчислення орендної плати визначено пунктом 288.7 статті 288 Податкового кодексу України;

8. Податковий період для плати за землю визначено статтею 285 Податкового кодексу України.

9. Строк та порядок сплати плати за землю визначено статтею 287 Податкового кодексу України.

10. Строк та порядок подання звітності з плати за землю визначені пунктами 286.2 – 286.4 статті 286 Податкового кодексу України.

     Секретар міської ради                                                 Д.Г. Барсукова

Додаток 2.1
до Положення про
   оподаткування платою за землю

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                     рішенням

                                                                                                                 Арцизької міської ради

                                                                                                   від            2020 р.         -VII

Ставки земельного податку1

Ставки встановлюються на 20212 рік та вводяться в дію з 01 січня 2021 року.

   Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області Код району Код згідно з КОАТУУ Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади
5100000000 5120400000 5120410100 м. Арциз, Арцизький район, Одеська область



Вид цільового призначення земель2

Ставки податку3
(відсотків нормативної грошової оцінки)
За земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) За земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено

Код3

Найменування2

для юридич-них осіб для фізичних осіб для юридич-них осіб для фізичних осіб
1 2 3 4 5 6
01 Землі сільськогосподарського призначення х х х х
01.01 Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва4 1 1 2 2
01.02 Для ведення фермерського господарства4 1 1 2 2
01.03 Для ведення особистого селянського господарства4 1 1 2 2
01.04 Для ведення підсобного сільського господарства4 1 1 2 2
01.05 Для індивідуального садівництва4 0,3 0,3 0,5 0,5
01.06 Для колективного садівництва4 0,3 0,3 0,5 0,5
01.07 Для городництва4 0,3 0,3 0,5 0,5
01.08 Для сінокосіння і випасання худоби4 0,5 0,5 1 1
01.09 Для дослідних і навчальних цілей 1 1 2 2
01.10 Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства 1 1 2 2
01.11 Для надання послуг у сільському господарстві 1 1 2 2
01.12 Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції 1 1 2 2
01.13 Для іншого сільськогосподарського призначення 1 1 2 2
01.14 Для цілей підрозділів 01.01 - 01.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 1 2 2
02 Землі житлової забудови х х х х
02.01 Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)4 1 0,04 2 0,08
02.02 Для колективного житлового будівництва 1 0,04 2 0,08
02.03 Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку 1 0,04 2 0,08
02.04 Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання 1 0,04 2 0,08
02.05 Для будівництва індивідуальних гаражів 1 0,04 2 0,08
02.06 Для колективного гаражного будівництва 1 0,04 2 0,08
02.07 Для іншої житлової забудови 1 0,04 2 0,08
02.08 Для цілей підрозділів 02.01 - 02.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 1 2 2
03 Землі громадської забудови х х х х
03.01 Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування4 1 1 2 2
03.02 Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти4 1 1 2 2
03.03 Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров'я та соціальної допомоги4 1 1 2 2
03.04 Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій4 1 1 2 2
03.05 Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування 4 1 1 2 2
03.06 Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів4 1 1 2 2
03.07 Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі 1,5 1,5 3 3
03.08 Для будівництва та обслуговування об'єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування 1,5 1,5 3 3
03.09 Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ 1,5 1,5 3 3
03.10 Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури 1,5 1,5 3 3
03.11 Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки 1 1 2 2
03.12 Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування 1 1 2 2
03.13 Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування 1,5 1,5 3 3
03.14 Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС4 1 1 2 2
03.15 Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови 1 1 2 2
03.16 Для цілей підрозділів 03.01 - 03.15 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 1 2 2
04 Землі природно-заповідного фонду х х х х
04.01 Для збереження та використання біосферних заповідників 1 1 2 2
04.02 Для збереження та використання природних заповідників4 1 1 2 2
04.03 Для збереження та використання національних природних парків4 1 1 2 2
04.04 Для збереження та використання ботанічних садів4 1 1 2 2
04.05 Для збереження та використання зоологічних парків 1 1 2 2
04.06 Для збереження та використання дендрологічних парків 1 1 2 2
04.07 Для збереження та використання парків-пам'яток садово-паркового мистецтва  1 1 2 2
04.08 Для збереження та використання заказників 1 1 2 2
04.09 Для збереження та використання заповідних урочищ 1 1 2 2
04.10 Для збереження та використання пам'яток природи 1 1 2 2
04.11 Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків 1 1 2 2
05 Землі іншого природоохоронного призначення х х 2 2
06 Землі оздоровчого призначення (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися для профілактики захворювань і лікування людей) х х 2 2
06.01 Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів4 1 1 2 2
06.02 Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів 1 1 2 2
06.03 Для інших оздоровчих цілей 1 1 2 2
06.04 Для цілей підрозділів 06.01 - 06.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 1 2 2
07 Землі рекреаційного призначення х х 2 2
07.01 Для будівництва та обслуговування об'єктів рекреаційного призначення4 1 1 2 2
07.02 Для будівництва та обслуговування об'єктів фізичної культури і спорту4 1 1 2 2
07.03 Для індивідуального дачного будівництва 1 1 2 2
07.04 Для колективного дачного будівництва 1 1 2 2
07.05 Для цілей підрозділів 07.01 - 07.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 1 2 2
08 Землі історико-культурного призначення х х 2 2
08.01 Для забезпечення охорони об'єктів культурної спадщини 1 1 2 2
08.02 Для розміщення та обслуговування музейних закладів 1 1 2 2
08.03 Для іншого історико-культурного призначення 1 1 2 2
08.04 Для цілей підрозділів 08.01 - 08.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду  1 1 2 2
09 Землі лісогосподарського призначення х х 2 2
09.01 Для ведення лісового господарства і пов'язаних з ним послуг 0,1 0,1 0,1 0,1
09.02 Для іншого лісогосподарського призначення 0,1 0,1 0,1 0,1
09.03 Для цілей підрозділів 09.01 - 09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 0,1 0,1 0,1 0,1
10 Землі водного фонду х х 2 2
10.01 Для експлуатації та догляду за водними об'єктами 1 1 2 2
10.02 Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами 1 1 2 2
10.03 Для експлуатації та догляду за смугами відведення 1 1 2 2
10.04 Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами 1 1 2 2
10.05 Для догляду за береговими смугами водних шляхів 1 1 2 2
10.06 Для сінокосіння 1 1 2 2
10.07 Для рибогосподарських потреб 1 1 2 2
10.08 Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей 1 1 2 2
10.09 Для проведення науково-дослідних робіт 1 1 2 2
10.10 Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд 1 1 2 2
10.12 Для цілей підрозділів 10.01 - 10.10 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 1 2 2
11 Землі промисловості х х 2 2
11.01 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами 1 1 2 2
11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості 1 1 2 2
11.03 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств 1 1 2 2
11.04 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води) 1 1 2 2
11.05 Для цілей підрозділів 11.01 - 11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 1 2 2
12 Землі транспорту х х х х
12.01 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту 3 3 5 5
512.04 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства 1 1 2 2
12.06 Для розміщення та експлуатації об'єктів трубопровідного транспорту 1 1 2 2
12.08 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій 1 1 2 2
12.09 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту 1 1 2 2
12.10 Для цілей підрозділів 12.01 - 12.09 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 1 1 2 2
13 Землі зв'язку х х х х
13.01 Для розміщення та експлуатації об'єктів і споруд телекомунікацій 2 2 2 2
13.02 Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об'єктів поштового зв'язку 2 2 2 2
13.03 Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв'язку 2 2 2 2
13.04 Для цілей підрозділів 13.01 - 13.03, 13.05 та для збереження і використання земель природно-заповідного фонду 2 2 2 2
14 Землі енергетики х х х х
14.01 Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій 3 3 5 5
14.02 Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної та теплової енергії 3 3 5 5
14.03 Для цілей підрозділів 14.01 - 14.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 3 3 5 5
15 Землі оборони х х х х
15.01 Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил4 1 1 2 2
15.02 Для розміщення та постійної діяльності військових частин (підрозділів) Національної гвардії4 1 1 2 2
15.03 Для розміщення та постійної діяльності Держприкордонслужби4 1 1 2 2
15.04 Для розміщення та постійної діяльності СБУ4 1 1 2 2
15.05 Для розміщення та постійної діяльності Держспецтрансслужби4 1 1 2 2
15.06 Для розміщення та постійної діяльності Служби зовнішньої розвідки4 1 1 2 2
15.07 Для розміщення та постійної діяльності інших, утворених відповідно до законів, військових формувань4 1 1 2 2
16 Землі запасу 3 3 5 5
17 Землі резервного фонду 3 3 5 5
18 Землі загального користування4 1 1 2 2
19 Для цілей підрозділів 16-18 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 3 3 5 5
01-18 Земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб'єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності) 3 3 5 5

1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.

2 Вид цільового призначення земель зазначається згідно з Класифікацією видів цільового призначення земель, затвердженою наказом Держкомзему від 23 липня 2010 р. № 548.

3 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, статей 274 і 277 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.

4 Земельні ділянки, що класифікуються за кодами цього підрозділу, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування земельним податком відповідно до норм статей 281-283 Податкового кодексу України.

              

       Секретар міської ради                                                                       Д.Г. Барсукова

 

Додаток 2.2
до Положення про
   оподаткування платою за землю

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                      рішенням

                                                                                                                 Арцизької міської ради

                                                                                                     від             2020 р.       -VII

ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих
відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового
кодексу України, із сплати земельного податку1

Пільги встановлюються на 2021 рік та вводяться в дію з 01 січня 2021 року.

   Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області Код району Код згідно з КОАТУУ Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади
5100000000 5120400000 5120410100 м. Арциз, Арцизький район, Одеська область

 

Група платників, категорія/цільове призначення земельних ділянок

Розмір пільги

(відсотків суми податкового зобов'язання за рік) )

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, органи прокуратури, заклади, установи та організації, військові формування, утворені відповідно законів України, Збройні Сили України, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів

100

 

__________

     1 Пільги визначаються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті12, пункту 30.2 статті 30, статей 281 і 282 Податкового кодексу України. У разі встановлення пільг, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом пільги затверджуються окремо.

         Секретар міської ради                                                               Д.Г. Барсукова

Додаток 2.3
до Положення про
   оподаткування платою за землю

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                               рішенням Арцизької міської ради

від          2020 р.         -VII                                                                                          

Ставки орендної плати за земельні ділянки

Розміри відсоткових ставок встановлюються на 2021 рік та вводяться в дію з 01 січня 2021 року.

   Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області Код району Код згідно з КОАТУУ Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади
5100000000 5120400000 5120410100 м. Арциз, Арцизький район, Одеська область
№ п/п Код КВЦПЗ                                  Види діяльності Відсоткова   ставка % На період будівництва до вводу в експлуатацію будівлі , але не більше двох років  

Розділ

 

Підрозділ  

1

Секція J

 

 

11

  Земліпромисловості,транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення      

1.1

11.03 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств 4 -  
1.2 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствам переробної, деревопереробної промисловості, вторинної сировини; виготовлення меблів та столярної продукції, легкої та іншої промисловості, виробництво продуктів харчування та товарів широкого вжитку 4 -  

1.3

12 12.04

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автотранспортних підприємств

8 3  

1.4

12.11 Для розміщення та обслуговування автовокзалів, автостанцій 8 3  

1.5

12.11

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автозаправних станцій, автозаправних газових станцій

12 3  
1.6 12.11 станцій технічного обслуговування, шиномонтажу, автомийок 8 3  
1.7 13 13.01-13.03 Для розміщення та експлуатації об’єктів і споруд зв'язку (для розміщення та експлуатації об'єктів і споруд телекомунікацій, Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об'єктів поштового зв'язку, Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв'язку) 12 -  
1.8 14 14.01-14.02 Землі, надані в установленому порядку для розміщення, будівництва і експлуатації та обслуговування об'єктів енергогенеруючих підприємств, об'єктів передачі електричної енергії (повітряні та кабельні лінії електропередачі, трансформаторні підстанції, розподільні пункти та пристрої, ) виробничих об'єктів, необхідних для експлуатації об'єктів енергетики 12 -  

2

Секція A

01

  Землі сільськогосподарського призначення       

2.1

01.03

Для ведення особистого селянського господарства

3 -  
2.2 01.13 Для іншого сільськогосподарського призначення 5 -  
3

Секція B

02

  Землі житлової забудови      

3.1

02.01

Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)

3 -  

3.2

02.05 Для будівництва індивідуальних гаражів 3 -  
3.3 02.07 Для іншої житлової забудови 3 -  

4

03  

Землі громадської забудови землі комерційного використання (землі, які використовуються для розміщення громадських будівель і споруд (готелів, офісних будівель, торговельних будівель, для лікарень та оздоровчих закладів), інших об'єктів загального користування):

     
4.1 03.03

Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров'я, аптечні заклади

12 3  

4.2

 
  Для будівництва та обслуговування об'єктів фізичної культури і спорту 3 -  
03.07

Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (комерційного використання)

4 3  

4.3

 
03.08 Для будівництва та обслуговування об'єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування      
4.4  
4.5  
4.6  
  Кафе, бари, ресторани с алкоголем 12 3  
4.7  
  Кафе, бари, ресторани без алкоголю 6 3  
4.8  
  Готелі 12 3  

4.9

 
  Офісні будівлі 6 3  
03.15 Інші об'єкти загального користування 12 3  

4.10

 
03.09

Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ

12 3  

4.11

 
03.10

Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури

6 3  
4.12  
03.13 Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування   (обувні   майстерні, перукарні, салони краси, швейні, фотоательє, ремонт побутової техніки) 5 3  

         Секретар міської ради                                                         Д.Г. Барсукова

Додаток 3

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                рішенням Арцизької міської ради

                                                                                                         від        2020 р.       -VII

Положення

про оподаткування транспортного податку

1. Платники транспортного податку:

1.1 платників транспортного податку визначено пунктом 267.1. статтею 267 Податкового кодексу України.

2. Об’єкт оподаткування:

2.1 об’єктом оподаткування транспортним податком визначено пунктом 267.2 статтею 267 Податкового кодексу України, а саме легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об’єм циліндрів двигуна, тип пального.

3. База оподаткування:

3.1 базу оподаткування транспортним податком визначено пунктом 267.3 статтею 267 Податкового кодексу України.

4. Ставки/розмір:

4.1 ставка транспортного податку визначена пунктом 267.4 статтею 267 Податкового кодексу, а саме ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 статті 267.

5. Порядок обчислення:

5.1 порядок обчислення транспортного податку визначено пунктом 267.6 статтею 267 Податкового кодексу України;

6. Податковий період для плати транспортного податку визначено пунктом 267.5 статтею 267 Податкового кодексу України.

7. Порядок сплати транспортного податку визначено пунктом 267.7 статтею 267 Податкового кодексу.

8. Строк сплати транспортного податку визначено пунктом 267.8 статтею 267 Податкового кодексу України.

         Секретар міської ради                                                 Д.Г. Барсукова

Додаток 4

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                              рішенням Арцизької міської ради

                                                                                                     від          2020 р.         -VII

                 Положення

               про оподаткування єдиного податку    

1.     Загальні положення

Положення про єдиний податок (далі – Положення) розроблене у відповідності до розділу ХІV Податкового кодексу України, яким встановлені правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку.

Поняття, що застосовуються у цьому Положенні вживаються у значенні, визначеному Податковим кодексом України.

Дане Положення застосовується до суб'єктів господарювання (фізичних осіб-підприємців), які обрали спрощену систему оподаткування, обліку та звітності і відповідають вимогам та критеріям, що встановлені нормами Податкового кодексу України до платників єдиного податку першої та другої груп платників, для яких фіксовані ставки єдиного податку встановлюються Арцизькою міською радою.

Суб'єкти господарювання (юридичні та фізичні особи-підприємці), які обрали спрощену систему оподаткування, обліку та звітності і відповідають вимогам та критеріям, що встановлені нормами Податкового кодексу України до платників єдиного податку третьої та четвертої груп платників сплачують єдиний податок відповідно до порядку та у розмірах, встановлених Податковим кодексом України.

2.     Платники податку.

2.1.  Платниками податку є фізичні особи-підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності першої, другої, третьої і четвертої груп платників єдиного податку, визначених Податковим кодексом України (далі – Податковий кодекс), а саме:

1)     перша група – фізичні особи-підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом   календарного року не перевищує 1 000 000 гривень;

2)     друга група – фізичні особи-підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

обсяг доходу не перевищує 5 000 000 гривень.

Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб-підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів здорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи-підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, які встановлені для такої групи.

3)     третя група – фізичні особи-підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи – суб'єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 7 000 000 гривень;

4)     четверта група – сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

2.2.  При розрахунку загальної кількості осіб, які перебувають у трудових відносинах з платником єдиного податку – фізичною особою та розрахунку середньооблікової кількості працівників застосовуються норми підпункту 291.4.1. пункту 291.4. статті 291 Податкового кодексу.

2.3.  Не можуть бути платниками єдиного податку першої – третьої груп суб'єкти господарювання (юридичні та фізичні особи-підприємці) визначені пунктом 291.5. статті 291 Податкового кодексу.

2.4.  Платники єдиного податку першої – третьої груп повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій).

2.5.  Для цілей цього Положення під побутовими послугами населенню, які надаються першою та другою групами платників єдиного податку, розуміються види послуг, вказані у пункті 291.7. статті 291 Податкового кодексу.

3.     Порядок визначення доходів та їх склад

Для цілей оподаткування єдиним податком та для надання права суб'єкту господарювання зареєструватися платником єдиного податку та/або перебувати на спрощеній системі оподаткування визначення доходу такого суб'єкту господарювання здійснюється у відповідності до статті 292 Податкового кодексу.

4.     Ставки єдиного податку

4.1.  Ставки єдиного податку для платників першої – другої груп встановлюються згідно вимог пункту 293.2 статті 293 Податкового кодексу та визначені у додатку 4.1 цього Положення.

4.2.  Відсоткові ставки єдиного податку для платників єдиного податку для третьої-четвертої груп встановлюються у розмірах, визначених пунктами 293.3, 293.5, 293.9 статті 293 Податкового кодексу України.

4.3.  У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності.

4.4.  У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної або міської ради застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений статтею 293 Податкового кодексу України.

4.5.  Ставки єдиного податку для першої – третьої груп застосовуються у розмірах та з урахуванням особливостей, встановлених пунктом 293.4 та пунктом 293.8 статті 293 Податкового кодексу.

5.     Податковий (звітний) період

5.1.  Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку є податковий (звітний) період встановлений статтею 294 Податкового кодексу.

6.     Порядок нарахування та строки сплати єдиного податку

6.1.  Нарахування та сплата єдиного податку провадяться у порядку та у строки встановлені статтею 295 Податкового кодексу.

7.     Ведення обліку і складення звітності платниками єдиного податку

7.1.  Ведення обліку і складення звітності платниками єдиного податку здійснюються у відповідності до статті 296 Податкового кодексу.

8.     Особливості нарахування сплати та подання звітності

8.1.  Нарахування, сплати та подання звітності з окремих податків і зборів платниками єдиного податку, їх відповідальність визначаються згідно зі статтями 297, 300 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями.

Інші питання щодо застосування спрощеної системи оподаткування, які не врегульовані даним розділом, вирішуються відповідно до норм, встановлених Податковим кодексом України.

       Секретар міської ради                                                   Д.Г. Барсукова

Додаток 4.1
до Положення про
оподаткування єдиним податком

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                      рішенням

                                                                                                                 Арцизької міської ради

                                                                                                    від 24.06.02019р. 1411-VII

Ставки єдиного податку

         Ставки встановлюються на 2021 рік та вводяться в дію з 01 січня 2021 року.

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області Код району Код згідно з КОАТУУ Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади
5100000000 5120400000 5120410100 м. Арциз, Арцизький район, Одеська область

Ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, що діють на території міста:

Для першої групи платників єдиного податку в розмірах:

- 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму на всі види діяльності, які дозволені для даної групи платників єдиного податку з усіма обмеженнями та особливостями, викладеними в главі 1. розділу ХІV Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями;

     Для другої групи платників єдиного податку в розмірі:

- 15 відсотків розміру мінімальної заробітної плати на всі види діяльності, які дозволені для даної групи платників єдиного податку з усіма обмеженнями та особливостями, викладеними в главі І розділу ХІV Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями.

   Ставки єдиного податку для платників першої групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, другої групи - у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

       Секретар міської ради                                                                     Д.Г. Барсукова

Додаток 5

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                рішенням Арцизької міської ради

                                                                                                     від          2020 р.         -VII

Положення

про оподаткування туристичного збору

1. Визначення понять

  1. - це місцевий збір, кошти від якого зараховуються до місцевого бюджету.

2. Платники збору

         2.1. Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення Арцизької міської ради про встановлення туристичного збору, та тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 4.1 пункту 4 цього Положення.

         2.2. Платниками збору не можуть бути особи, які визначені пунктом 268.2.2 статті 268 Податкового кодексу України.

3. База справляння збору

3.1 Базою справляння збору є загальна кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 4.1 пункту 4 цього Положення.

4. Податкові агенти та місця проживання (ночівлі)

4.1 Справляння збору може здійснюватися з тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), які визначені пунктом 268.5.1 статті 268 Податкового кодексу України.

4.2 Справляння збору може здійснюватися податковими агентамивизначеними пунктом 268.5.2 статті 268 Податкового кодексу України.

         Перелік податкових агентів та інформація про них розміщуються та оприлюднюються на офіційному веб-сайті Арцизької міської ради.

5. Особливості справляння збору

5.1. визначено пунктом 268.6 статті 268 Податкового кодексу.

         6. Порядок сплати збору

     6.1 Податкові агенти сплачують збір за своїм місцезнаходженням щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк та відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал.

         6.2 Податковий агент, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що надає послуги з тимчасового розміщення у місцяхпроживання (ночівлі) не за місцем реєстрації такого податкового агента зобов’язаний зареєструвати такий підрозділ як податкового агента туристичного збору в органі державної податкової служби за місцезнаходженням підрозділу.

6.3 Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

7. Строк та порядок подання звітності

7.1 Податкові агенти подають до контролюючого органу декларацію (розрахунок) за податковий (звітний) квартал у строк, визначений пунктом 49.18.2 Податкового кодексу України, за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

8. Відповідальність і контроль за своєчасністю і повнотою сплати збору

   8.1 Податкові агенти, визначені цім Положення, несуть відповідальність за правильність визначення суми збору, що підлягає сплаті до бюджету, повноту і своєчасність перерахування збору до бюджету та своєчасність подання податкових декларацій з платежу в порядку, визначеному Податковим кодексом України.

   8.2 Контроль за своєчасність подання податкових декларацій зі збору, правильністю його обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до місцевого бюджету здійснюється ГУ ДПС в Одеській області.

         Секретар міської ради                                                   Д.Г. Барсукова

Додаток 5.1
до Положення про
оподаткування туристичного збору

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                     рішенням

                                                                                                                 Арцизької міської ради

                                                                                                       від            2020 р. №       -VII

Ставка туристичного збору

         Ставки встановлюються на 2021 рік та вводяться в дію з 01 січня 2021 року.

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області Код району Код згідно з КОАТУУ Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади
5100000000 5120400000 5120410100 м. Арциз, Арцизький район, Одеська область

   Ставка туристичного збору встановлюється за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 4.1 пункту 4 цього Положення, у розмірі 0,25 відсотка - для внутрішнього туризму та 2,5 відсотків - для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення.

   Визначити податкового агента щодо справляння туристичного збору на     території м.Арциз:

-         адміністрацію готелю, розташованого за адресою: м.Арциз, вул. Калмикова, 33, тел. (04845)3-30-95.

-         адміністрацію хостела ФОП Чірков А.І., розташованого за адресою: м.Арциз, вул. Тарутинська, 2Б, тел. (04845)3-20-65.

             Секретар міської ради                                                           Д.Г. Барсукова

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту рішення Арцизької міської ради

«Про встановлення місцевих податків та зборів на 2021 рік»

 

І. Визначення проблеми

         Необхідність розроблення проекту рішення Арцизької міської ради «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2021 рік» (далі – проект акта) виникла на підставі ст. 12 Податкового кодексу України (далі – Кодекс).

   Відповідно до пункту 12.3.5 статті 12 Кодексу, якщо Арцизька міська рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов'язковими згідно з нормами Податкового кодексу України, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм Податкового кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.

Місцеві податки та збори зараховуються в повному обсязі до бюджету міста Арциз та, відповідно до діючого законодавства, є джерелом формування загального фонду місцевого бюджету, забезпечують збалансованість дохідної частини бюджету та задоволення нагальних потреб територіальної громади міста Арциз. Кошти від їх надходження спрямовуються на виконання програм соціально-економічного розвитку, благоустрій території міста.

Виходячи з вищевикладеного, з метою безумовного виконання Податкового кодексу України, недопущення суперечливих ситуацій, забезпечення дохідної частини бюджету міста Арциз, виконання програм соціально-економічного розвитку, Арцизька міська рада має прийняти рішення «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2021 рік» на території Арцизької міської ради.

       У разі неприйняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів на 2021 рік, податки і збори будуть справлятимуться за мінімальними ставкам, а плата за землю - із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю, що спричинить втрати дохідної частини бюджету. Як наслідок будуть не профінансовані соціальні програми територіальної громади міста Арциз, такі як ремонт доріг, водопроводно-каналізаційні мережі, благоустрій міста та інші заходи.

Аналіз втрат до місцевого бюджету

п/н Назва показника У разі прийняття рішення про місцеві податки і збори на 2021 рік У разі не прийняття рішення про місцеві податки і збори на 2021 рік

Відхилення, тис. грн..

(втрати до бюджету)

Ставка,% Очікуваний обсяг надходжень, тис. грн.. Ставка,% Очікуваний обсяг надходжень, тис. грн..
1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

від 0,1% до 0,3%

818,2

0

0

818,2

2. Земельний податок від 0,1% до 3% 9916,0 від 0,1% до 3% 9916,0

0

3. Орендна плата за земельні ділянки від 3% до 12% 4517,1 від 3% до 12% 4517,1 0
4. Єдиний податок

І гр.- 10%

ІІ гр. - 20%

12320,0 0 0 12320,00
5. Туристичний збір від 0,25% до 2,5% 12,5 0 0 12,5
5 РАЗОМ х х х х

13150,7

   Як що рішення «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2021 рік» буде прийнято, то очікується, що в бюджет міста Арциз надійдуть кошти в сумі 32195,1 тис. грн.

   Важливість проблеми при затвердженні місцевих податків та зборів полягає в необхідності наповнення місцевого бюджету та спрямування отриманих коштів від сплати податків на вирішення соціально-економічних проблем територіальної громади та покращення інфраструктури міста.

     Враховуючи, вищевикладене, Арцизькою міською радою розробляється проект рішення «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2021 рік» та публікується в засобах масової інформації (веб-сайті Арцизької міської ради) .

Основні групи, на які проблема справляє вплив:

Групи 
Так
Ні
Громадяни
+
 
Держава
+
 
Суб’єкти господарювання
+
 
у тому числі суб'єкти малого підприємництва*
+
 
 

 Зазначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів чи діючих регуляторних актів у зв’язку з відсутністю останніх та необхідністю у відповідності до ст. 12 Кодексу встановити місцеві податки та збори на 2021 рік.

ІІ. Цілі державного регулювання

Метою проекту акта є:

-         виконання норм Податкового кодексу України;

-         встановлення місцевих податків та зборів, які справлятимуться до місцевого бюджету Арцизької міської ради у 2021 році.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей

     1. Визначення альтернативних способів

       Обраний спосіб є найбільш ефективним.

   Розробка проекту відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми у цілому та принципам державної регуляторної політики. 

Затвердження цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

Вид альтернатив Опис альтернативи

Альтернатива 1:

Не виносити на розгляд сесії міської ради та не приймати рішення міської ради «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2021 рік»

У такому випадку відповідно до пункту 12.3.5 статті 12 Податкового кодексу України, місцеві податки і збори сплачуються платниками у порядку, встановленому Кодексом за мінімальними ставками, що не сприятиме наповненню міського бюджету в можливих обсягах.

Очікуванні втрати міського бюджету в результаті неприйняття рішення «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2021 рік» складатимуть: 13150,1 тис. грн., що не дозволить здійснювати видатки соціального-економічного та інженерного значення (дороги, водопроводно-каналізаційні мережі, благоустрій).

Альтернатива 2:

Прийняти рішення «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2021 рік» у запропонованому вигляді

Прийняття даного рішення забезпечить досягнення встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння та сплати місцевих податків та зборів на території міста Арциз та відповідне наповнення міського бюджету.

Забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування. До бюджету територіальної громади орієнтовно надійде 32195,1 тис. грн., що дозволить профінансувати ремонт доріг, водопроводно-каналізаційні мережі, благоустрій та інші соціальні програми.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення.

Оцінка впливу на сферу інтересів органу місцевого самоврядування

Вид альтернатив Вигоди Витрати

Альтернатива 1:

Відсутні Втрати місцевого бюджету у сумі 13150,7 тис. грн., за рахунок сплати податків за мінімальними ставками
Альтернатива 2:

1. Забезпечить дотримання вимог Податкового кодексу України, реалізацію наданих ОМС повноважень.

2. Забезпечить відповідні надходження до місцевого бюджету від сплати місцевих податків і зборів (прогнозована сума 32195,1 тис. грн.).

3. Створить сприятливі фінансові можливості місцевої влади для задоволення соціально-економічних та інших потреб територіальної громади.

4. Вдосконалить відносини між місцевою владою та суб'єктами підприємницької діяльності .

Відсутні
Альтернатива 3: Додаткові   надходження коштів до сільського бюджету та спрямування їх на соціально-економічний розвиток громади Існування ризику переходу діяльності суб’єктів господарювання в «тінь» та несплата податків. Погіршення іміджу місцевої влади.

3. Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернатив Вигоди Витрати

Альтернатива 1:

Сплата податків та зборів за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України Витрати пов’язані лише з платою за землю, в сумі: 14433,1 тис. грн.

Альтернатива 2:

Вирішення соціально-економічних проблем громади за рахунок наповнення дохідної частини міського бюджету Сплата податків за встановленими ставками в сумі:32195,1 тис. грн. (прогнозна сума).

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання цього регуляторного акта, визначити кількісно наразі неможливо.

Вид альтернатив Вигоди Витрати

Альтернатива 1:

забезпечення регулювання

Відкритість та прозорість дій Арцизької міської ради Відсутні

Альтернатива 2:

відсутність регулювання

Можливість сплачувати мінімальні податки та збори Сплата податків та зборів за встановленими ставками

Витрати суб’єктів господарювання великого і середнього бізнесу наразі неможливо розрахувати.

ІV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1:

відсутність регулювання

2 Часткове вирішення існуючої проблеми, надходжень бюджету не вистачить для реалізації усіх запланованих програм

Альтернатива 2:

забезпечення регулювання

4 Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті повною мірою; прийняття рішення відповідає вимогам чинного законодавства, приводить ставки по місцевим податкам і зборам у відповідність до вимог Податкового кодексу України, встановлені доцільні та обґрунтовані розміри ставок місцевих податків і зборів з урахуванням рівня платоспроможності суб’єктів господарювання
Рейтинг результативності Вигоди (підсумок) Витрати (підсумок) Обгрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 2:

забезпечення регулювання

Наповнення міського бюджету та спрямування фінансового ресурса на соціально-економічний розвиток громади. Сплата податків та зборів за обгрутованими ставками. Сплата податків за запропонованими ставками Наповнення міського бюджету, збереження кількості суб’єктів господарювання та робочих місць

Альтернатива 1:

відсутність регулювання

Сплата податків за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України

Зменшення надходжень до міського бюджету..

Сумарні витрати, 14433,1 тис. грн.

Зменшення надходжень до міського бюджету, підвищення соціальної напруги за причини погіршення якості життя членів громади

Рейтинг

 

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
Альтернатива 2 Альтернатива є доцільною. Прийняття рішення забезпечить наповнення   сільського   бюджету. Податкове навантаження для платників місцевих податків та зборів не буде надмірним. Досягнення балансу інтересів   органу місцевого самоврядування та платників місцевих податків і зборів.

Зміни до чинного законодавства:

-         Податкового кодексу України;

-         Бюджетного кодексу України;

-         Земельного кодексу України;

та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо).

Виникнення податкового боргу про причині не сплати місцевих податків та зборів.

Альтернатива 1 У разі неприйняття регуляторного акта, податки та збори справлятимуться по мінімальним ставкам, що спричинить втрати доходної частини бюджету і відповідно не виконання бюджетних програм.   Вказана альтернатива є неприйнятною.

Зміни до чинного законодавства:

-         Податкового кодексу України;

-         Бюджетного кодексу України;

-         Земельного кодексу України;

та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо).

Негативних результатів від прийняття регуляторного акта не очікується. Таким чином для реалізації обрано Альтернативу 2 – встановлення економічно- обґрунтованих місцевих податків та зборів, що є посильними для платників податків, та забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування – Арцизької міської ради.

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Запропоновані механізми регуляторного акта, за допомогою яких можна розв’язати проблему:

В результаті визначення цілі, проведення аналізу поточної ситуації на території міста Арциз, аналітичних показників, інформації спеціалістів Арцизької міської ради станом на 01.01.2020 року, основним механізмом, який забезпечить розв’язання визначеної проблеми є встановлення запропонованих місцевих податків та зборів на 2021 рік.

Заходи, які маєть здійснити орган місцевого самоврядування для впровадження цього регуляторного акта:

   Розробка проекту рішення Арцизької міської ради «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2021 рік» та аналізу регуляторного впливу до нього.

   Проведення консультацій з суб'єктами господарювання.

Оприлюднення проекту рішення разом з аналізом регуляторного впливу та отримання пропозицій і зауважень.

   Підготовка експертного висновку постійної відповідальної комісії щодо відповідності проекту рішення вимогам статей 4, 8 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

   Отримання пропозицій по удосконаленню від Державної регуляторної служби України.

   Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії Арцизької міської ради.

   Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку.

   Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.

   За результатами проведених розрахунків очікуваних витрат та вигод СПД, прогнозується, що прийняття зазначеного проекту рішення дозволить забезпечити баланс інтересів суб’єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування. А його застосування буде ефективним для вирішення проблеми, зазначеній в розділі І цього аналізу регуляторного впливу.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

   Витрати на впровадження та виконання вимог регуляторного акта не передбачені. Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків та зборів, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

   Строк дії регуляторного акту визначений ст. 12 Кодексу. Термін дії акта – один рік.

У випадку, якщо міська рада у термін до 01 липня не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків та зборів на наступний рік, такі податки справляються, виходячи з норм Кодексу, із застосуванням їх мінімальних ставок та без застосування відповідних коефіцієнтів, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (підпункт 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 ПКУ, абзац 2 частина 5 розділу XIX Прикінцеві положення ПКУ).

Враховуючи норми Бюджетного та Податкового кодексів України, органи місцевого самоврядування мають щорічно переглядати розміри ставок місцевих податків та зборів, що справляються в установленому ПКУ порядку. Відповідні ставки будуть діяти лише протягом року, на який прийняті.

VІІІ. Визначення показників результативності регуляторного акта

Основними показниками результативності регуляторного акта є:

-         кількість суб’єктів господарювання не обмежено. Дія проекту регуляторного акта поширюватиметься на платників місцевих податків та зборів;

-         рівень поінформованості суб'єктів господарювання та громадян з основних положень акта – високий. З цією метою регуляторний акт оприлюднено на офіційному веб-сайті Арцизької міської ради.

ІХ.    Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватися після набрання ним чинності шляхом статистичного аналізу показників з місцевих податків та зборів.

Повторне відстеження планується здійснити через рік після набрання чинності регуляторного акта, в результаті якого відбудеться порівняння показників базового та повторного відстеження.

     Міський голова                                                                                 В.М. Міхов