Відділ соціального захисту населення
Начальник відділу соціального захисту населення Арцизької міської ради - Наталя КВАША
Головний спеціаліст-бухгалтер відділу – Лариса ЄЛЬКІНА
Головний спеціаліст відділу – Олена МУРАТКОВА
Головний спеціаліст відділу – Кристина КОСТОВА
Електронна адреса відділу – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Телефон: +38 (068) 535-01-16.
ПОЛОЖЕННЯ
про Відділ соціального захисту населення Арцизької міської ради
1. Загальні положення
- 1.Відділ соціального захисту населення Арцизької міської ради (надалі -Відділ) є виконавчим органом Арцизької міської ради зі статусом юридичноїособипублічногоправа,якийєпідзвітнимтапідконтрольнимміськійраді,виконавчомукомітету, міськомуголові.
- 2.Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законамиУкраїни, постановами Верховної Ради України, актами Президента України іКабінетуМіністрівУкраїни,рішеннямиміськоїрадитаїївиконкому,розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовимиактами.
- 3.Повне найменування Відділу - Відділ соціального захисту населенняАрцизькоїміської ради,скорочененайменування– ВідділСЗН.
Юридична адреса Відділу: Україна, 68400, Одеська область, Болградськийрайон,місто Арциз,вулиця Соборна,46.
- 4. Відділ веде самостійний баланс,є головним розпорядником бюджетнихкоштів,маєправовідкриватибюджетніреєстраційнірахункивустановахДержавної казначейської служби України, у межах своїх повноважень укладативід свого імені угоди з фізичними та юридичними особами, мати майнові танемайнові права, нести зобов’язання, бути позивачем та відповідачем у судах.ВідділмаєпечаткуіззображеннямДержавногоГербаУкраїниівласнимнайменуванням,відповіднібланки.
- 5.Положенняпровідділ,атакожзмінидонього,затверджуютьсяАрцизькоюміськоюрадою.
- Основні завдання та функції Відділу
- 1.Основнимизавданнямивідділуусферісоціальногозахистунаселеннянатериторії Арцизькоїміської територіальноїгромади є:
- участь у стратегічному плануванні розвитку соціальної сфери громади,здійснюєпідготовкупропозиційдопроектівмісцевихпрограмсоціальногорозвитку,проектубюджетугромади;
- визначенняпотребнаселенняадміністративно-територіальноїодиниці/територіальноїгромадиусоціальнихпослугах,утомучислііззалученням надавачів соціальних послуг недержавного сектору, оприлюдненнявідповіднихрезультатів;
- інформуваннянаселенняпропереліксоціальнихпослуг,їхзмістіпорядок надання у формі, доступній для сприйняття особами з будь-яким видомпорушенняздоров’я;
- здійснення заходів для виявлення вразливих груп населення та осіб/сімей,якіперебуваютьускладних життєвих обставинах;
- забезпеченнязарезультатамиоцінюванняпотребособи/сім’їнаданнябазових соціальних послуг особам/сім’ям відповідно до їхніх потреб, вжиттязаходівзнаданняіншихсоціальнихпослугтакимособам/сім’ямшляхомствореннямережінадавачівсоціальнихпослугдержавного/комунальногосектору та/або залучення надавачів соціальних послуг недержавного сектору(шляхом соціального замовлення, державно-приватного партнерства, конкурсусоціальних проектів, соціальних програм тощо), та/або на умовах договору зуповноваженими органами, передбаченими пунктами 2 і 3 частини першої цієїстатті;
- забезпечення та виконання регіональних програм в частині забезпеченняпотребосіб/сімейусоціальнихпослугах,розробленихзарезультатамивизначенняпотребнаселенняадміністративно-територіальноїодиниці/територіальноїгромади усоціальнихпослугах;
- забезпеченняпідвищенняпрофесійноїкомпетентності/кваліфікаціїпрацівниківнадавачівсоціальнихпослуг,утворених ними;
- координація діяльності суб’єктів системи надання соціальних послуг тасоціального захистунамісцевомурівні;
- забезпечення взаємодії надавачів соціальних послуг та органів, установ,закладів, фізичних осіб - підприємців, які в межах своєї компетенції надають натериторіївідповідноїадміністративно-територіальноїодиниці/територіальноїгромадидопомогувразливимгрупамнаселеннятаособам/сім’ям,якіперебувають ускладнихжиттєвихобставинах,та/абоздійснюютьїхзахист;
- збір, аналіз та поширення відповідно до законодавства інформації щодонадання соціальних послуг, сприяння впровадженню кращого досвіду наданнясоціальнихпослуг;
- забезпеченняведенняРеєструнадавачівтаотримувачівсоціальнихпослугнамісцевомурівні;
- здійсненнямоніторингунаданнясоціальнихпослуг,оцінкиїхякості,оприлюдненнявідповідних результатів;
- здійсненняконтролюзадодержаннямвимогцьогоЗаконуупорядку,визначеномуКабінетомМіністрівУкраїни;
- забезпеченнядотриманняправотримувачівсоціальнихпослуг;
- вирішенняіншихпитаньщодосоціальногозахистунаселеннятаусферінаданнясоціальнихпослугвідповідно дозакону.
- 2.Відділвідповіднодопокладенихнанього завдань:
- організовуєвиконання Конституції ізаконівУкраїни,актівПрезидентаУкраїни,КабінетуМіністрівУкраїни, наказівМінсоцполітикитазабезпечуєконтрользаїхреалізацією;
- аналізуєстанітенденціїсоціальногорозвиткувмежахАрцизькоїтериторіальноїгромади тавживаєзаходівдля усуненнянедоліків;
- береучастьупідготовціпропозиційдопроектівпрограмсоціально-економічногорозвиткуАрцизької територіальноїгромади;
- вноситьпропозиціїщодопроектувідповідногомісцевогобюджету;
- забезпечує ефективне та цільове використання відповідних бюджетнихкоштів;
- береучастьупідготовцізаходівщодорегіональногорозвитку;
- розробляє в межах компетенції проекти розпоряджень міського голови,проектіврішеньміськоїрадитаії виконавчого комітету;
- береучастьурозробленніпроектіврозпорядженьміськогоголови,проектів рішень міської ради, виконавчого комітету головними розробникамиякихєінші структурні підрозділи;
- бере участь у підготовці звітів міського голови для їх розгляду на сесіїради;
- готуєсамостійноаборазомзіншимиструктурнимипідрозділамиінформаційні,аналітичнітастатистичніматеріали,адміністративну,оперативну звітність з питань, що належать до його компетенції, для поданняміськомуголові;
- забезпечуєпроведеннязаходівщодозапобіганнякорупції;
- готуєвмежахповноваженьпроектиугод,договорів,меморандумів,протоколівзустрічейделегаційіробочихгруп,береучастьуїхрозробленні;
- розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадянзпитань,віднесених до компетенціївідділу;
- опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатіввідповіднихмісцевихрадзпитань,віднесенихдокомпетенціївідділу;
- забезпечуєдоступдопублічноїінформації, зпитань,віднесенихдокомпетенціївідділу;
- видаєнаказизпитань,щоналежатьдокомпетенціївідділу;
- забезпечуєвмежахповноваженьреалізаціюдержавноїполітикистосовнозахистуінформації зобмеженимдоступом;
- забезпечуєзахистперсональнихданих;
- залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальнихпрограмі відповідних заходів;
- веде облік багатодітних сімей, сімей/осіб, у тому числі сімей з дітьми,якіперебуваютьускладнихжиттєвихобставинахіпотребуютьсоціальноїпідтримки;
- координує діяльність суб’єктів системи надання соціальних послуг тасоціального захистунамісцевомурівні;
- забезпечуєорганізаціюефективноїспівпрацімісцевихорганіввиконавчоївладитаорганівмісцевогосамоврядуванняізпрофспілкамитаїхнімиоб’єднаннями,організаціямироботодавцівтаїхнімиоб’єднаннями;
- визначаєпотребинаселенняадміністративно-територіальноїодиниці/територіальноїгромадиусоціальнихпослугах,утомучислііззалученням надавачів соціальних послуг недержавного сектору, оприлюдненнявідповіднихрезультатів;
- інформує населення про перелік соціальних послуг, їх зміст і порядокнаданняуформі,доступнійдлясприйняттяособамизбудь-якимвидомпорушенняздоров’я;
- здійснює заходи для виявлення вразливих груп населення та осіб/сімей,якіперебуваютьускладних життєвих обставинах;
- забезпечуєзарезультатамиоцінюванняпотребособи/сім’їнаданнябазових соціальних послуг особам/сім’ям відповідно до їхніх потреб, вживаєзаходівзнаданняіншихсоціальнихпослугтакимособам/сім’ямшляхомствореннямережінадавачівсоціальнихпослугдержавного/комунальногосектору та/або залучення надавачів соціальних послуг недержавного сектору(шляхом соціального замовлення, державно-приватного партнерства, конкурсусоціальних проектів, соціальних програм тощо), та/або на умовах договору зуповноваженими органами, передбаченими пунктами 2 і 3 частини першої цієїстатті;
- забезпечуєвиконаннярегіональнихтамісцевихпрограмвчастинізабезпеченняпотребосіб/сімейусоціальнихпослугах,розробленихзарезультатамивизначенняпотребнаселенняадміністративно-територіальноїодиниці/територіальноїгромади усоціальнихпослугах;
- забезпечує виконаннярішень Арцизької міської ради,її виконавчогокомітетутарозпорядженьміськогоголовивмежахкомпетенціїВідділу;
- забезпечуєпідвищенняпрофесійноїкомпетентності/кваліфікаціїпрацівниківнадавачівсоціальних послуг;
- координує діяльність суб’єктів системи надання соціальних послуг намісцевомурівні;
- забезпечує взаємодію надавачів соціальних послуг та органів, установ,закладів, фізичних осіб - підприємців, які в межах своєї компетенції надають натериторіївідповідноїадміністративно-територіальноїодиниці/територіальноїгромадидопомогувразливимгрупамнаселеннятаособам/сім’ям,якіперебувають ускладнихжиттєвихобставинах,та/абоздійснюютьїхзахист;
- збирає, аналізує та поширює відповідно до законодавства інформаціющодонаданнясоціальнихпослуг,сприяєвпровадженнюкращогодосвідунаданнясоціальнихпослуг;
- забезпечує ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послугнамісцевомурівні;
- здійснюємоніторингнаданнясоціальнихпослуг,оцінкуїхякості,оприлюдненнявідповідних результатів;
- здійснюєконтрользацільовимвикористаннямбюджетнихкоштів,спрямованихнафінансування соціальнихпослуг;
- здійснюєконтрользадодержаннямвимогцьогоЗаконуу порядку,визначеномуКабінетомМіністрівУкраїни;
- забезпечуєдотриманняправотримувачівсоціальнихпослуг;
- вирішує інші питання щодо соціального захисту населення та у сферінаданнясоціальнихпослугвідповідно дозакону.
- ПраваВідділу
- 1.Відділмаєправо:
- отримувативустановленомузаконодавствомпорядкувідорганівмісцевогосамоврядування,підприємств,установ,організаційнезалежновід
форм власності та від їхніх посадових осіб інформацію, документи і матеріали,необхіднідля виконаннявизначених для ньогозавдань;
- вносити вустановленомупорядкупропозиціїщодоудосконаленняроботиміськоїрадизпитаньсоціального захистунаселення;
- користуватись в установленому порядку інформаційними базами органіввиконавчої влади, системами зв’язку та комунікації, мережами спеціальногозв’язкутаіншими технічними засобами;
- скликативустановленомупорядкунаради,проводитисемінаритаконференціїзпитань,що належатьдойогокомпетенції.
- 2.Відділ в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодієзвиконавчими органами та структурними підрозділами Арцизької міської ради,іншимиорганамимісцевогосамоврядування,органамидержавноївлади,підприємствами,установамитаорганізаціями,об’єднаннями громадян.
- Структуратаорганізаціядіяльностівідділу
- 1.Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється зпосадиАрцизькимміськимголовою,наконкурснійосновічизаіншоюпроцедурою,передбаченоючиннимзаконодавствомУкраїни.
- 2.НачальникВідділу:
здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальністьзавиконанняпокладених навідділзавданьі виконаннясвоїфункцій;
вноситьпропозиціїщодорозглядуназасіданняхвиконавчогокомітетуміськоїради,пленарнихзасіданняхміськоїрадипитань,щоналежатьдокомпетенціївідділу,береучастьуїх засіданнях;
вносить пропозиції міському голові щодо застосування заходівдисциплінарнихстягненьтазаохоченьдопрацівниківвідділу;
забезпечуєумежахсвоєїкомпетенціїконтрользастаномсправусферідіяльностівідділу,вживаєзаходівдо його поліпшення;
вноситьпропозиціїміськомуголовіщодоструктуриіштатупрацівниківвідділу;
розробляєпосадовіінструкціїпрацівниківвідділутарозподіляєобов’язкиміжними,визначаєфункції таступіньвідповідальностіпрацівниківвідділу;
планує роботу відділу, вносить пропозиції до планів роботи виконавчогокомітетуміської ради;
відіменівідділутавмежахзавданьпокладенихнавідділпідписуєдокументи,пов’язані здіяльністювідділу;
представляє відділ у відносинах з іншимивиконавчими органами міськоїради,місцевимиорганамивиконавчоївлади,іншимиорганамимісцевогосамоврядування, підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннямигромадян;
здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та положеннямпровідділ;
забезпечуєдотриманняпрацівникамивідділуправилвнутрішньоготрудовогорозпорядкутавиконавської дисципліни;
неседисциплінарнувідповідальністьзаневиконання,несвоєчаснеабоненалежневиконанняфункцій,покладенихнаньоговмежахівпорядку,встановленомучиннимзаконодавством.
- 3.Працівники Відділу призначаються на посаду та звільняються з посадиначальникомВідділувідповіднодотрудового законодавства.
- 4.ПосадовіінструкціїпрацівниківвідділузатверджуютьсяначальникомВідділу.
- 5.Відділутримуєтьсязарахуноккоштівбюджетугромади.
- 6.Документи,щоготуютьсявідділомзпитань,щоналежатьдойогокомпетенції,погоджуютьсязаступникомміськогоголовичиміськимголовою.
1. Загальні положення
1.1. Відділ соціального захисту населення Арцизької міської ради (надалі - Відділ) є виконавчим органом Арцизької міської ради зі статусом юридичної особи публічного права, який є підзвітним та підконтрольним міській раді, виконавчому комітету, міському голові.
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормативно- правовими актами.
1.3. Повне найменування Відділу - Відділ соціального захисту населення Арцизької міської ради, скорочене найменування – Відділ СЗН.
Юридична адреса Відділу: Україна, 68400, Одеська область, Болградський район, місто Арциз, вулиця Соборна, 46.
1.4. Відділ веде самостійний баланс,є головним розпорядником бюджетних коштів, має право відкривати бюджетні реєстраційні рахунки в установах Державної казначейської служби України, у межах своїх повноважень укладати від свого імені угоди з фізичними та юридичними особами, мати майнові та немайнові права, нести зобов’язання, бути позивачем та відповідачем у судах. Відділ має печатку із зображенням Державного Герба України і власним найменуванням, відповідні бланки.
1.5. Положення про відділ, а також зміни до нього, затверджуються Арцизькою міською радою.
2. Основні завдання та функції Відділу
2.1. Основними завданнями відділу у сфері соціального захисту населення на території Арцизької міської територіальної громади є:
1) участь у стратегічному плануванні розвитку соціальної сфери громади, здійснює підготовку пропозицій до проектів місцевих програм соціального розвитку, проекту бюджету громади;
2) визначення потреб населення адміністративно-територіальної одиниці/територіальної громади у соціальних послугах, у тому числі із залученням надавачів соціальних послуг недержавного сектору, оприлюднення відповідних результатів;
3) інформування населення про перелік соціальних послуг, їх зміст і порядок надання у формі, доступній для сприйняття особами з будь-яким видом порушення здоров’я;
4) здійснення заходів для виявлення вразливих груп населення та осіб/сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах;
5) забезпечення за результатами оцінювання потреб особи/сім’ї надання базових соціальних послуг особам/сім’ям відповідно до їхніх потреб, вжиття заходів з надання інших соціальних послуг таким особам/сім’ям шляхом створення мережі надавачів соціальних послуг державного/комунального сектору та/або залучення надавачів соціальних послуг недержавного сектору (шляхом соціального замовлення, державно-приватного партнерства, конкурсу соціальних проектів, соціальних програм тощо), та/або на умовах договору з уповноваженими органами, передбаченими пунктами 2 і 3 частини першої цієї статті;
6) забезпечення та виконання регіональних програм в частині забезпечення потреб осіб/сімей у соціальних послугах, розроблених за результатами визначення потреб населення адміністративно-територіальної одиниці/територіальної громади у соціальних послугах;
7) забезпечення підвищення професійної компетентності/кваліфікації працівників надавачів соціальних послуг, утворених ними;
8) координація діяльності суб’єктів системи надання соціальних послуг та соціального захисту на місцевому рівні;
9) забезпечення взаємодії надавачів соціальних послуг та органів, установ, закладів, фізичних осіб - підприємців, які в межах своєї компетенції надають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці/територіальної громади допомогу вразливим групам населення та особам/сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, та/або здійснюють їх захист;
10) збір, аналіз та поширення відповідно до законодавства інформації щодо надання соціальних послуг, сприяння впровадженню кращого досвіду надання соціальних послуг;
11) забезпечення ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг на місцевому рівні;
12) здійснення моніторингу надання соціальних послуг, оцінки їх якості, оприлюднення відповідних результатів;
13) здійснення контролю за додержанням вимог цього Закону у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України;
14) забезпечення дотримання прав отримувачів соціальних послуг;
15) вирішення інших питань щодо соціального захисту населення та у сфері надання соціальних послуг відповідно до закону.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та забезпечує контроль за їх реалізацією;
2) аналізує стан і тенденції соціального розвитку в межах Арцизької територіальної громади та вживає заходів для усунення недоліків;
3) бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально- економічного розвитку Арцизької територіальної громади;
4) вносить пропозиції щодо проекту відповідного місцевого бюджету;
5) забезпечує ефективне та цільове використання відповідних бюджетних коштів;
6) бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;
7) розробляє в межах компетенції проекти розпоряджень міського голови, проектів рішень міської ради та ії виконавчого комітету;
8) бере участь у розробленні проектів розпоряджень міського голови, проектів рішень міської ради, виконавчого комітету головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
9) бере участь у підготовці звітів міського голови для їх розгляду на сесії ради;
10) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні, аналітичні та статистичні матеріали, адміністративну, оперативну звітність з питань, що належать до його компетенції, для подання міському голові;
11) забезпечує проведення заходів щодо запобігання корупції;
12) готує в межах повноважень проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп, бере участь у їх розробленні;
13) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян з питань, віднесених до компетенції відділу;
14) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад з питань, віднесених до компетенції відділу;
15) забезпечує доступ до публічної інформації, з питань, віднесених до компетенції відділу;
16) видає накази з питань, що належать до компетенції відділу;
17) забезпечує в межах повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
18) забезпечує захист персональних даних;
19) залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і відповідних заходів;
20) веде облік багатодітних сімей, сімей/осіб, у тому числі сімей з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують соціальної підтримки;
21) координує діяльність суб’єктів системи надання соціальних послуг та соціального захисту на місцевому рівні;
22) забезпечує організацію ефективної співпраці місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування із профспілками та їхніми об’єднаннями, організаціями роботодавців та їхніми об’єднаннями;
23) визначає потреби населення адміністративно - територіальної одиниці/територіальної громади у соціальних послугах, у тому числі із залученням надавачів соціальних послуг недержавного сектору, оприлюднення відповідних результатів;
24) інформує населення про перелік соціальних послуг, їх зміст і порядок надання у формі, доступній для сприйняття особами з будь-яким видом порушення здоров’я;
25) здійснює заходи для виявлення вразливих груп населення та осіб/сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах;
26) забезпечує за результатами оцінювання потреб особи/сім’ї надання базових соціальних послуг особам/сім’ям відповідно до їхніх потреб, вживає заходів з надання інших соціальних послуг таким особам/сім’ям шляхом створення мережі надавачів соціальних послуг державного/комунального сектору та/або залучення надавачів соціальних послуг недержавного сектору (шляхом соціального замовлення, державно-приватного партнерства, конкурсу соціальних проектів, соціальних програм тощо), та/або на умовах договору з уповноваженими органами, передбаченими пунктами 2 і 3 частини першої цієї статті;
27) забезпечує виконання регіональних та місцевих програм в частині забезпечення потреб осіб/сімей у соціальних послугах, розроблених за результатами визначення потреб населення адміністративно-територіальної одиниці/територіальної громади у соціальних послугах;
28) забезпечує виконання рішень Арцизької міської ради,її виконавчого комітету та розпоряджень міського голови в межах компетенції Відділу;
29) забезпечує підвищення професійної компетентності/кваліфікації працівників надавачів соціальних послуг;
30) координує діяльність суб’єктів системи надання соціальних послуг на місцевому рівні;
31) забезпечує взаємодію надавачів соціальних послуг та органів, установ, закладів, фізичних осіб - підприємців, які в межах своєї компетенції надають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці/територіальної громади допомогу вразливим групам населення та особам/сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, та/або здійснюють їх захист;
32) збирає, аналізує та поширює відповідно до законодавства інформацію щодо надання соціальних послуг, сприяє впровадженню кращого досвіду надання соціальних послуг;
33) забезпечує ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг на місцевому рівні;
34) здійснює моніторинг надання соціальних послуг, оцінку їх якості, оприлюднення відповідних результатів;
35) здійснює контроль за цільовим використанням бюджетних коштів, спрямованих на фінансування соціальних послуг;
36) здійснює контроль за додержанням вимог цього Закону у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України;
37) забезпечує дотримання прав отримувачів соціальних послуг;
38) вирішує інші питання щодо соціального захисту населення та у сфері надання соціальних послуг відповідно до закону.
3. Права Відділу
3.1. Відділ має право:
1) отримувати в установленому законодавством порядку від органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від
форм власності та від їхніх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання визначених для нього завдань;
2) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи міської ради з питань соціального захисту населення;
3) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку та комунікації, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;
4) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.
3.2. Відділ в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з виконавчими органами та структурними підрозділами Арцизької міської ради, іншими органами місцевого самоврядування, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями, об’єднаннями громадян.
4. Структура та організація діяльності відділу
4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади Арцизьким міським головою, на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством України.
4.2. Начальник Відділу:
здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і виконання свої функцій;
вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради, пленарних засіданнях міської ради питань, що належать до компетенції відділу, бере участь у їх засіданнях;
вносить пропозиції міському голові щодо застосування заходів дисциплінарних стягнень та заохочень до працівників відділу;
забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності відділу, вживає заходів до його поліпшення;
вносить пропозиції міському голові щодо структури і штату працівників відділу;
розробляє посадові інструкції працівників відділу та розподіляє обов’язки між ними, визначає функції та ступінь відповідальності працівників відділу;
планує роботу відділу, вносить пропозиції до планів роботи виконавчого комітету міської ради;
від імені відділу та в межах завдань покладених на відділ підписує документи, пов’язані з діяльністю відділу;
представляє відділ у відносинах з іншими виконавчими органами міської ради, місцевими органами виконавчої влади, іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян;
здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та положенням про відділ;
забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
несе дисциплінарну відповідальність за невиконання, несвоєчасне або неналежне виконання функцій, покладених на нього в межах і в порядку, встановленому чинним законодавством.
4.3. Працівники Відділу призначаються на посаду та звільняються з посади начальником Відділу відповідно до трудового законодавства.
4.4. Посадові інструкції працівників відділу затверджуються начальником Відділу.
4.5. Відділ утримується за рахунок коштів бюджету громади.
4.6. Документи, що готуються відділом з питань, що належать до його компетенції, погоджуються заступником міського голови чи міським головою.